Metoda glasnog čitanja ključna je za razvijanje čitateljskih navika i kasniji uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina. Glasno čitanje djeci često služi i prevenciji poteškoća u čitanju koje se mogu javiti već u najranijoj dobi. Stavlja knjige u središte pažnje te ih predstavlja kao izvore ugodnog, vrijednog i uzbudljivog iskustva. Djeca, koja od najranije dobi nauče vrijednost knjiga, najčešće postanu vrsni samostalni čitatelji.

Trajanje čitanja

  • Čitati treba onoliko dugo dok djeca žele slušati. Djecu ne treba prisiljavati na slušanje priče. S vremenom djeca razvijaju koncentraciju pa se vrijeme slušanja priče produljuje. Samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju.

Stoga smo taj Dan proslavili u knjižnici s učenicima 1. razreda.

Naglasak pri osmišljavanju aktivnosti bio je čitati što više, uvježbavati čitanje naglas te čitati omiljene priče. Učenici vole čitati i uvijek se raduju kada imaju priliku čitati prijateljima u knjižnici. Često s učenicima razgovaramo o važnosti čitanja i prednostima čitanja naglas, stoga smo aktivnosti započeli prezentacijom o važnosti čitanja. Knjižničarka im je pročitala bajku po njihovom izboru, a nakon toga su učenici igrali igru Čitanje u krug. Učenici su rado sudjelovali u ovoj aktivnosti, a posebno su se radovali kada smo pročitali njihove ideje kao cjelovitu priču.

Pročitajte još

Maškare u OŠ Đurmanec

Maškare u OŠ Đurmanec

U područnim školama maškare imaju posebno mjesto i donose dašak čarolije. Šareni svijet bajki, vila, princeza, akcijskih junaka, policajaca i lopova, mačaka, miševa i brojnih drugih likova nakratko je zavladao našim školskim hodnicima. Djeca su pustila mašti na volju,...

Održana radionica robotike

Održana radionica robotike

Učenici 3. i 4. razreda imali su priliku sudjelovati u zimskoj radionici robotike, tijekom koje su se upoznali s radom edukacijskog robota Maqueen Plus V2. Tijekom radionice, djeca su naučila osnovne principe robotike, programiranja i rada sa senzorima, koristeći ovaj...

Micro:bit radionica u OŠ Đurmanec

Micro:bit radionica u OŠ Đurmanec

Tijekom micro:bit radionice za učenike trećeg i četvrtog razreda, učenici su stekli osnovno razumijevanje programiranja i praktične vještine rada s micro:bit uređajem. Naučili su kako koristiti MakeCode editor, slagati programske blokove i prenijeti svoje programe na...

Skip to content