Metoda glasnog čitanja ključna je za razvijanje čitateljskih navika i kasniji uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina. Glasno čitanje djeci često služi i prevenciji poteškoća u čitanju koje se mogu javiti već u najranijoj dobi. Stavlja knjige u središte pažnje te ih predstavlja kao izvore ugodnog, vrijednog i uzbudljivog iskustva. Djeca, koja od najranije dobi nauče vrijednost knjiga, najčešće postanu vrsni samostalni čitatelji.

Trajanje čitanja

  • Čitati treba onoliko dugo dok djeca žele slušati. Djecu ne treba prisiljavati na slušanje priče. S vremenom djeca razvijaju koncentraciju pa se vrijeme slušanja priče produljuje. Samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju.

Stoga smo taj Dan proslavili u knjižnici s učenicima 1. razreda.

Naglasak pri osmišljavanju aktivnosti bio je čitati što više, uvježbavati čitanje naglas te čitati omiljene priče. Učenici vole čitati i uvijek se raduju kada imaju priliku čitati prijateljima u knjižnici. Često s učenicima razgovaramo o važnosti čitanja i prednostima čitanja naglas, stoga smo aktivnosti započeli prezentacijom o važnosti čitanja. Knjižničarka im je pročitala bajku po njihovom izboru, a nakon toga su učenici igrali igru Čitanje u krug. Učenici su rado sudjelovali u ovoj aktivnosti, a posebno su se radovali kada smo pročitali njihove ideje kao cjelovitu priču.

Pročitajte još

Večer matematike

Večer matematike

U MŠ Đurmanec, PŠ Macelj i PŠ Putkovec održana je još jedna uspješna Večer matematike. Roditelji i djeca rado su se odazvali pozivu te su zajedničkim snagama rješavali zanimljive matematičke zadatke i uživali u raznim logičkim i matematičkim igrama. Uz puno smijeha,...

Skip to content