Učenici 2. razreda PŠ Putkovec ušli su u svijet otkrivanja i razvoja strategija čitanja.

Poučavanje strategija čitanja jedna je od temeljnih zadaća svih učitelja i stručnih suradnika kako bi se ostvarili ishodi različitih predmetnih kurikuluma. Prilikom primjena strategija vodili smo se savjetima iz knjižice "Strategije čitanja" koje su izradile Z. Renić, A. Sudarević i G. Šutej.

Cilj nam je bio razvijanje aktivnog pristupa čitanju uz primjenu strategija koje omogućuju razumijevanje onoga što se čita. Učenici su imali zadatak izdvojiti ključne ideje, organizirati informacije i tražiti veze među njima, povezati ih s prethodnim znanjem i iskustvima i sl. Pri tome su se koristili različitim strategijama pamćenja, samostalno odgovarali na pitanja koja provjeravaju razumijevanje te prepričavali sadržaje svojim riječima navodeći bitne ideje. Učenici su se kreativno oblikovali svoje ideje i pristup rješavanju problema (pismeno, usmeno i crtežom).

Kako se danas obilježava Svjetski dan zaštite okoliša, onda smo odabrali sadržaje slične tematike. 

   

Pročitajte još

Svečana podjela svjedodžbi – osmaši

Svečana podjela svjedodžbi – osmaši

U petak, 27. lipnja 2025., u našoj školi održana je svečana podjela svjedodžbi  osmaša. U kratkom, ali emotivnom programu obilježen je završetak jednog važnog razdoblja – osnovnoškolskog obrazovanja. Program je započeo govorom ravnatelja, koji je uputio čestitke...

Održane radionice

Održane radionice

ODRŽANE PRVE RADIONICE! U sklopu projekta Mladi znanstvenici: otkrijmo AI i STEM, od 23. do 26. lipnja održane su prve radionice za djecu u 4 škole Krapinsko-zagorske županije, a među njima je i OŠ Đurmanec!  Kroz igru, razgovor i zabavne aktivnosti, polaznici su...

Javni poziv za iskaz interesa za poseban prijevoz

 Pozivaju se roditelji učenika koji pohađaju Osnovnu školu Đurmanec, sa prijavljenim prebivalištem na području Općine Đurmanec, a imaju potrebu za prijevozom učenika kombijem do područnih ili do centralne škole (učenici koji nemaju pravo na školski prijevoz sukladno...

Skip to content