Učenici 2. razreda PŠ Putkovec ušli su u svijet otkrivanja i razvoja strategija čitanja.

Poučavanje strategija čitanja jedna je od temeljnih zadaća svih učitelja i stručnih suradnika kako bi se ostvarili ishodi različitih predmetnih kurikuluma. Prilikom primjena strategija vodili smo se savjetima iz knjižice "Strategije čitanja" koje su izradile Z. Renić, A. Sudarević i G. Šutej.

Cilj nam je bio razvijanje aktivnog pristupa čitanju uz primjenu strategija koje omogućuju razumijevanje onoga što se čita. Učenici su imali zadatak izdvojiti ključne ideje, organizirati informacije i tražiti veze među njima, povezati ih s prethodnim znanjem i iskustvima i sl. Pri tome su se koristili različitim strategijama pamćenja, samostalno odgovarali na pitanja koja provjeravaju razumijevanje te prepričavali sadržaje svojim riječima navodeći bitne ideje. Učenici su se kreativno oblikovali svoje ideje i pristup rješavanju problema (pismeno, usmeno i crtežom).

Kako se danas obilježava Svjetski dan zaštite okoliša, onda smo odabrali sadržaje slične tematike. 

   

Pročitajte još

Radionice sa psihologom

Radionice sa psihologom

  U četvrtak 23. siječnja organizirano je provođenje radionica za učenike 4., 5. i 6. razreda. Radionice je provodio psiholog iz Zavoda za javno zdravstvo. Teme radionica bile su vezane uz toleranciju za 4. razred, a za učenike 5. i 6. razreda tema je bila...

NMK2

NMK2

Nastavljamo s projektom NMK2 Nakon pročitanih priča i pjesmica Nade Horvat, došlo je na red čitanje knjige: "Zgode kostura Janka", koju trenutno čitamo u 2. i 3. razredu, a nastala je pod perom estonske autorice Triinu Laan. Knjiga je izuzetno zanimljiva učenicima i...

Skip to content