U sklopu školskog projekta „Prometna kultura u razrednoj nastavi“, učenici su sudjelovali u edukativno-praktičnoj aktivnosti na biciklističkom poligonu. Cilj projekta je razvijanje prometne svijesti i usvajanje pravila sigurnog ponašanja u prometu već od najranije školske dobi.
Na školskom igralištu bio je postavljen prometni poligon s biciklističkim stazama, prometnim znakovima, semaforima i pješačkim prijelazima. Kroz vožnju biciklom i simulaciju stvarnih prometnih situacija, učenici su učili:
*pravilno prepoznavati prometne znakove,
*koristiti kacigu i reflektirajuće prsluke,
*voziti po biciklističkim stazama,
*poštivati svjetlosne i zvučne signale,
*sigurno prelaziti cestu i biti pažljiv sudionik u prometu.
Kombinacijom praktične vožnje i razgovora o pravilima, djeca su na zanimljiv i interaktivan način usvojila znanja o prometnoj sigurnosti.
Oduševljenje i odgovorno ponašanje pokazali su kako ovakve aktivnosti imaju velik značaj u odgoju sigurnih i odgovornih sudionika u prometu.
Zahvaljujemo učiteljima, roditeljima i svim suradnicima koji su podržali provedbu projekta.
Ulaganjem u prometnu kulturu naših učenika – ulažemo u sigurniju budućnost svih nas!
Učiteljica Ivana Gorički