Dana, 11.2.2024.. obilježava se Dan sigurnijeg Interneta . To je jedan od najvažnijih dana u kalendaru informacijske sigurnosti, a obilježava se svake godine, drugog dana u drugom tjednu veljače. Svake godine, na drugi dan drugog tjedna drugog mjeseca milijuni ljudi diljem svijeta udruže se kako bi sudjelovali u događajima i aktivnostima kojima žele podići svijest o sigurnosnim problemima na Internetu.

Prilika je to da se podsjetimo zašto je biti dobro informiran kako bismo izbjegli sve oblike internetskih prijevara. Slogan ovogodišnjeg Dana sigurnijeg Interneta glasi „Digitalna odgovornost: Uloga modernih alata u sigurnosti djece˝.

Taj dan obilježavaju i učenici naše škole kroz različite aktivnosti. Jedna od aktivnosti je i online kviz o sigurnosti na Internetu koji organizira Centar za sigurniji Internet. Kvizu mogu pristupati sva djeca i mladi na dan 11. veljače 2025. godine od 09:00 do 19:00 sati na stranici https://www.dansigurnijeginterneta.org/ putem mobitela ili računala.

Kviz omogućuje i brojne vrijedne nagrade, za natjecatelje koji su kviz riješili s 80% ili više točnih odgovora do 19:00 sati na dan kviza. Natjecatelji se odabiru slučajnim odabirom, ali da biste to mogli ostvariti trebate pratiti sljedeće upute:

  1. Nakon što riješite kviz dobit će te povratnu informaciju o vašem rezultatu u obliku jedinstvenog koda(npr. 0713678a-93fbe-….). 
  1. Kod koji će vam se prikazati na ekranu nakon rješavanja kviza OBVEZNO morate pohraniti na mobitelu (snimka zaslona)
  2. KOD je dokaz koji vam je potreban za preuzimanje nagrade, ukoliko budete izabrani. Bez njega nećete moći preuzeti nagradu, a KOD se naknadno ne može preuzeti. 

 

Dobitni nagrade bit će objavljeni 12. veljače 2025. godine (srijeda) u 12:00 sati  na web stranici https://csi.hr/  i https://www.dansigurnijeginterneta.org/ te na društvenim mrežama Centra za sigurniji internet (Facebook i Instagram).

O načinu preuzimanja nagrade možete pročitati i na njihovoj stranici.

Pozivamo sve da sudjeluju i želimo mnogo sreće u izvlačenju nagrada!

 

Pročitajte još

Terapijske priče u RN

Terapijske priče u RN

Terapijska upotreba priče u radu s učenicima: Emocije, kontrola i otpornost Priče imaju snažnu terapijsku vrijednost u obrazovnom kontekstu, osobito kada se koriste za poticanje emocionalnog razvoja kod učenika razredne nastave. U ovom slučaju, pripovijedanje priče o...

Misli na svijet, čuvaj svoj kraj!

Misli na svijet, čuvaj svoj kraj!

Učenici šestih razreda i mladi Globovci, sudjelovali su u projektu Misli na svijet, čuvaj svoj kraj.Cilj je bio osvijestiti učenike o potrebi očuvanja okoliša, kao i o štetnim posljedicama svih vrsta onečišćenja.Tražili su rješenja kako danas pomoći našim šumama,...

Skip to content