Europski tjedan programiranja

Europski tjedan programiranja društvena je inicijativa čiji je cilj na zabavan i angažirajući način svima približiti programiranje i digitalnu pismenost. Europski tjedan programiranja dio je niza inicijativa koje Europska komisija podupire kako bi se riješio problem nedostatka digitalnih talenata i promicale osnovne digitalne vještine stanovništva.

Ovo događanje povezuje zajednicu Tjedna programiranja iz cijele Europe i predstavlja aktualne napore za promicanje digitalnih vještina i karijera u području tehnologije.

Ovogodišnji Europski tjedan programiranja održao se od 14. do 27. listopada. Na njemu se moglo sudjelovati organiziranjem aktivnosti programiranja ili sudjelovanjem u njima. 

Kako su kodiranje i programiranje kompetencije koje su sve traženije, i naša škola našla se na karti EU CODE WEEK-a kroz organizaciju radionice Storytelling programiranje.  Ovom izazovu pristupili su učenici 6. razreda, na Dodatnoj nastavi Informatike,  pod vodstvom učiteljice Ljiljane Herceg.

Kroz bajku Tri praščića upoznali su tehniku kreativnog pripovijedanja iz različitih perspektiva, a potom su pristupili unplugged programiranju na zabavan način.

Na zadnjem dijelu radionice, učenici su se upoznali s robotikom. Učenici su naučili naredbe i način upravljanja robotom mTiny, kojeg su isprogramirali kao da je on njihov lik iz priče.  Iza programiranja robota mTiny, slijedilo je testiranje koda i ispravljanje grešaka te na kraju sama prezentacija rada. Prilikom prezentacije, dok se robot kretao učionicom, učenici su pripovijedali novi završetak priče u 1. licu.

Kroz aktivnosti se nastojalo potaknuti učenike na programiranje i ukazati im da ono može biti zabavno i kreativno te promovirati područje znanosti, tehnologije, inženjerstva, umjetnosti i matematike (STEAM), jer je navedena radionica integrirala projektni pristup učenju i poznavanje različitih vještina iz STEAM područja.

 

 

Pročitajte još

Radionice sa psihologom

Radionice sa psihologom

  U četvrtak 23. siječnja organizirano je provođenje radionica za učenike 4., 5. i 6. razreda. Radionice je provodio psiholog iz Zavoda za javno zdravstvo. Teme radionica bile su vezane uz toleranciju za 4. razred, a za učenike 5. i 6. razreda tema je bila...

NMK2

NMK2

Nastavljamo s projektom NMK2 Nakon pročitanih priča i pjesmica Nade Horvat, došlo je na red čitanje knjige: "Zgode kostura Janka", koju trenutno čitamo u 2. i 3. razredu, a nastala je pod perom estonske autorice Triinu Laan. Knjiga je izuzetno zanimljiva učenicima i...

Skip to content