U školskoj godini 2024./2025. provodilo se 5 eTwinning projekta, stručna suradnica knjižničarka Vlatka je suautorica dva projekta (Dream i Words Without Borders), a u ostala tri projekta smo partnerska škola:
Učenici iz različitih zemalja sudjelovali su u raznim izazovima i zadacima kao partneri, a sve u cilju zajedničkog osmišljavanja rješenja za razne probleme u društvu. Od zaštite okoliša, sigurnosti na internetu, kritičkom promišljanju kod korištenja medija pa sve do razumijevanja UI.
Cilj projekta je bio razviti jezične vještine i ekološku svijest kod učenika u dobi od 9 do 12 godina kroz suradničke aktivnosti primjerene dobi usmjerene na smanjenje ekološkog otiska uzrokovanog potrošačkim načinom života i promicanje održivog razvoja. Učenici iz različitih zemalja surađivali su s nastavnicima na rješavanju različitih ekoloških izazova, koji su se provodili uz pomoću web alata i prezentirali tijekom video konferencija. Projekt je kombinirao ekološko obrazovanje s razvojem jezičnih vještina, pridonoseći izgradnji odgovornog pristupa okolišu uz promicanje međunarodne suradnje.
Predstavljanje projekta: https://youtu.be/jFApFc7yYTc
Projekt se provodio uz sudjelovanje ukupno 12 škola, 7 iz Turske, 2 iz Španjolske, 1 iz Hrvatske, 1 iz Rumunjske i 1 iz Azerbajdžana. Naziv projekta je “Riječi bez granica”, a u projektu su sudjelovali učenici Medijske skupine.
Cilj projekta je bio iskoristiti mogućnosti koje nudi tehnologija, posebno Web 2 alate, u suradnji s učenicima i nastavnicima. Među ciljevima je bilo istaknuto da učenici uhvate korak s najnovijom tehnologijom, dijele iskustva s vršnjacima u drugim školama i prezentiraju svoj rad u digitalnom okruženju. Naši učenici su učili zabavljajući se, a istovremeno su dijelili svoje znanje u društvenom okruženju.
Predstavljanje projekta: https://youtu.be/jNacdLtkpTc
Cilj projekta je bio povećati emocionalnu otpornost kod učenika uz razne projektne zadatke koristeći se pri tome raznim metodama kroz različite suradničke aktivnosti.
- Uz čitanje riječi rastu
Cilj je poticanje čitanja kod učenika 3. razreda te kritičko promišljanje i razvijanje vokabulara.