Učenici 2. razreda PŠ Putkovec ušli su u svijet otkrivanja i razvoja strategija čitanja.
Poučavanje strategija čitanja jedna je od temeljnih zadaća svih učitelja i stručnih suradnika kako bi se ostvarili ishodi različitih predmetnih kurikuluma. Prilikom primjena strategija vodili smo se savjetima iz knjižice "Strategije čitanja" koje su izradile Z. Renić, A. Sudarević i G. Šutej.
Cilj nam je bio razvijanje aktivnog pristupa čitanju uz primjenu strategija koje omogućuju razumijevanje onoga što se čita. Učenici su imali zadatak izdvojiti ključne ideje, organizirati informacije i tražiti veze među njima, povezati ih s prethodnim znanjem i iskustvima i sl. Pri tome su se koristili različitim strategijama pamćenja, samostalno odgovarali na pitanja koja provjeravaju razumijevanje te prepričavali sadržaje svojim riječima navodeći bitne ideje. Učenici su se kreativno oblikovali svoje ideje i pristup rješavanju problema (pismeno, usmeno i crtežom).
Kako se danas obilježava Svjetski dan zaštite okoliša, onda smo odabrali sadržaje slične tematike.