U prošlim stoljećima i na području Hrvatske je jedan od nastavnih predmeta bio i krasopis. Učenike su podučavali različitim vrstama pisama te ih poticali na urednost, mirnoću, strpljivost, red i čistoću. Krasopis je ujedno bio i priprema učenika za kasnije zahtjevnije zadatke i druge predmete kroz koje su se provlačili elementi krasopisa kao što su ručni rad, risanje, geometrija i slično.
Rukopis svakog čovjeka je jedinstven i to je razlog zbog kojeg ljudi više vrednuju rukom napisanu poruku od one poslane putem društvenih mreža, SMS-a ili e-maila. Grafologija je znanost koja pomoću rukopisa otkriva karakterne osobnosti onoga koji piše, a ujedno tvrdi da se iz bilo čijeg potpisa mogu izvući značajni podaci koji govore čega se ta osoba boji i čemu teži. Prema grafologiji, rukopis je preslika našeg raspoloženja te puno govori o nama, kao i naš potpis. Potpis svake osobe otkriva što mislimo o sebi i kako želimo da nas druge osobe doživljavaju. Svaku osobu krasi njezin jedinstven rukopis.
U OŠ Đurmanec, knjižničarka je govorila učenicima o vrijednosti i važnosti pisanja rukom te o krasopisu i grafologiji. Nakon toga su učenici dobili zadatak napisati neku priču koja im je draga, nešto o sebi ili pak o važnosti pisanja rukom.