Starija informatička grupa, Digitalni znalci kroz projekt Moj online i offline svijet promiču preventivne aktivnosti za suzbijanje ovisnosti o internetu, videoigrama i digitalnim uređajima te nastoje poticajno djelovati u svojoj okolini informirajući druge o fizičkim, psihičkim i emocionalnim posljedicama prekomjernog korištenja spomenutih tehnologija. Tijekom zimskih praznika polaznici izvannastavne aktivnosti imali su zadatak odabrati 5 aktivnosti bez ekrana i voditi dnevnik o njima. Kroz dnevnik su učenici trebali osvijestiti svoje vrijeme provedeno u aktivnosti, uočiti koje su svoje vrijednosti i osobine koristili ili unaprijedili u toj aktivnosti te napisati kako su se osjećali te je li im nedostajao ekran. Ovaj uradak osim što je učenicima bio vrsta kreativnog izražavanja i obogaćivanja slobodnog vremena iz čega je proizašla lijepa uspomena na prošle praznike, ujedno je  doprinijela i psihofizičkom zdravlju učenika kroz digitalni detoks i samoosvješćivanje svojih obrazaca ponašanja. Vrijednosti ovog projekta prepoznate su i sa strane Muzeja krapinskih neandertalaca  koji su podržali ovaj projekt nagradivši najuspješniji rad obiteljskom ulaznicom za muzej. Svi su se učenici vrlo potrudili u projektu te su uz svakidašnje aktivnosti osmišljavali i kreativne zadatke. Tako je jedna učenica iz sasvim obične aktivnosti ¨shoppinga¨ napravila zabavnu avanturu. Učenica se odlučila na shopping sa sestričnom u jednom dućanu u Krapini sa širokim asortimanom. Da im bude zabavno, shopping su začinile s nekim pravilima. Zadale su si zadatak da jedna drugoj moraju unutar sat vremena kupiti poklon  u vrijednosti 10 eura i da mora biti roze boje. Nakon shoppinga zajedno su otišle u park na druženje te su jedna drugoj uručile poklon. Ovaj primjer samo je jedan od pokazatelja kako je dječjoj mašti samo nebo granica. Učenici su bili presretni ovom nagradom, a voditeljice projekta, učiteljica Ljiljana Herceg i pedagoginja Valentina Pavić, bile su ponosne na reakcije učenika koji su nakon provedenog izazova i analize aktivnosti rekli kako su ipak manje uz ekrane. Pravi primjer toga jedan je učenik koji na početku projekta prosječno dnevno na internetu boravio  i po 9 -10 sati, u prosjek su išli i dani kroz vikend,  a kroz izazov u projektu je dnevno uspio izdržati 11 sati bez da je pogledavao na ekran .   I učenici i voditeljice vesele se daljnjim aktivnostima i izazovima u ovom projektu.  Fotografije možete vidjeti u foto-galeriji škole: http://os-djurmanec.skole.hr/fotogalerija?show=album&id=491

Pročitajte još

Deficitarna zanimanja

Dragi učenici i roditelji,ovdje prilažemo Listu deficitarnih obrtničkih zanimanja za 2025. za koja ćeHZZ PU Krapina snositi troškove liječničkog pregleda kod upisa učenika u I.razred srednje škole, prema uputnicama koje će roditelji moći preuzeti uuredima/ispostavama...

Terenska nastava 1. i 2. razreda

Terenska nastava 1. i 2. razreda

Učenici svih prvih i drugih razreda matične i područnih škola 9. lipnja 2025. godine posjetili su Zagreb. Svoje su razgledavanje započeli u Mini Polisu – čarobnom svijetu minijatura koji se sastoji od četrdesetak kućica. U svakoj od njih djeca su kroz pažljivo...

Skip to content