Metoda glasnog čitanja ključna je za razvijanje čitateljskih navika i kasniji uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina. Glasno čitanje djeci često služi i prevenciji poteškoća u čitanju koje se mogu javiti već u najranijoj dobi. Stavlja knjige u središte pažnje te ih predstavlja kao izvore ugodnog, vrijednog i uzbudljivog iskustva. Djeca, koja od najranije dobi nauče vrijednost knjiga, najčešće postanu vrsni samostalni čitatelji.

Trajanje čitanja

  • Čitati treba onoliko dugo dok djeca žele slušati. Djecu ne treba prisiljavati na slušanje priče. S vremenom djeca razvijaju koncentraciju pa se vrijeme slušanja priče produljuje. Samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju.

Stoga smo taj Dan proslavili u knjižnici s učenicima 1. razreda.

Naglasak pri osmišljavanju aktivnosti bio je čitati što više, uvježbavati čitanje naglas te čitati omiljene priče. Učenici vole čitati i uvijek se raduju kada imaju priliku čitati prijateljima u knjižnici. Često s učenicima razgovaramo o važnosti čitanja i prednostima čitanja naglas, stoga smo aktivnosti započeli prezentacijom o važnosti čitanja. Knjižničarka im je pročitala bajku po njihovom izboru, a nakon toga su učenici igrali igru Čitanje u krug. Učenici su rado sudjelovali u ovoj aktivnosti, a posebno su se radovali kada smo pročitali njihove ideje kao cjelovitu priču.

Pročitajte još

Humanitarna inicijativa

Humanitarna inicijativa

Dragi učenici i roditelji, naša škola pridružuje se humanitarnoj inicijativi Specijalne bolnice za medicinsku rehabilitaciju Krapinske Toplice. Riječ je o prikupljanju plišanaca, knjiga, slikovnica i igračaka za bolesnu djecu. Pozivamo vas, dragi učenici, koji možete...

Prijevoz učenika

Dragi učenici, u prilogu se nalazi vozni red autobusa. Kao što znate od danas imamo novog prijevoznika. Vozni red 2025./2026.: vozni red OŠ Đurmanec 2025 – 2026

Skip to content