Metoda glasnog čitanja ključna je za razvijanje čitateljskih navika i kasniji uspjeh u školi te općenito uspjeh u stjecanju znanja i vještina. Glasno čitanje djeci često služi i prevenciji poteškoća u čitanju koje se mogu javiti već u najranijoj dobi. Stavlja knjige u središte pažnje te ih predstavlja kao izvore ugodnog, vrijednog i uzbudljivog iskustva. Djeca, koja od najranije dobi nauče vrijednost knjiga, najčešće postanu vrsni samostalni čitatelji.

Trajanje čitanja

  • Čitati treba onoliko dugo dok djeca žele slušati. Djecu ne treba prisiljavati na slušanje priče. S vremenom djeca razvijaju koncentraciju pa se vrijeme slušanja priče produljuje. Samo 15 minuta glasnog čitanja dnevno pomaže djetetovu cjelokupnom razvoju.

Stoga smo taj Dan proslavili u knjižnici s učenicima 1. razreda.

Naglasak pri osmišljavanju aktivnosti bio je čitati što više, uvježbavati čitanje naglas te čitati omiljene priče. Učenici vole čitati i uvijek se raduju kada imaju priliku čitati prijateljima u knjižnici. Često s učenicima razgovaramo o važnosti čitanja i prednostima čitanja naglas, stoga smo aktivnosti započeli prezentacijom o važnosti čitanja. Knjižničarka im je pročitala bajku po njihovom izboru, a nakon toga su učenici igrali igru Čitanje u krug. Učenici su rado sudjelovali u ovoj aktivnosti, a posebno su se radovali kada smo pročitali njihove ideje kao cjelovitu priču.

Pročitajte još

Doktor Dolittle u Putkovcu

Doktor Dolittle u Putkovcu

Doktor Dolittle u Putkovcu Nakon čitanja Pripovijesti o doktoru Dolittleu, učenici 3. razreda su na krilima mašte putovali u Afriku pišući sastavke. Na satovima likovne kulture i izvannastavnim aktivnostima izradili su svoj brod jedrenjak i putnike za Afriku....

Škola plivanja za učenike 3. razreda

Škola plivanja za učenike 3. razreda

Učenici 3. razreda naše škole i ove su godine bili su na obuci plivanja koja se održala u Krapinskim Toplicama proteklog tjedna. Škola plivanja održala se u okviru projekta „Hrvatska pliva“ i za sve učenike bila je besplatna. Uz pratnju svojih učiteljica i stručno...

Nastavak aktivnosti uz Mjesec hrvatske knjige

Nastavak aktivnosti uz Mjesec hrvatske knjige

U sklopu Mjeseca hrvatske knjige započeli smo i s aktivnostima NMK2 u 2. i 3. razredu. Prva knjiga koju smo čitali bila je "Čarobni ormar" koju je napisala slovenska književnica Jana Bauer. Krenuli smo s ispunjavanjem kreativnih knjižica i pripremamo se za prve...

Skip to content