Ove godine smo se uključili u još jedan međunarodni projekt za poticanje čitanja i razvoj različitih vrsta pismenosti, uz projekte koje već provodimo na međunarodnoj i školskoj razini ( više o njima možete vidjeti u kategoriji Projekti).
Projekt se provodi u hrvatskim i slovenskim školama. Nositelji projekta na razini škola su školski knjižničari. Na početku školske godine nacionalni koordinatori povežu dvije škole (hrvatsku i slovensku) u partnerstvo, nakon čega slijedi njihova suradnja na provedbi projekta kroz cikluse koji se održavaju tijekom školske godine. U hrvatskim se školama čitaju prijevodi slovenskih autora, a u slovenskim hrvatskih autora.
Književna se djela čitaju i povezuju s nastavnim sadržajima kroz međupredmetne teme, na satovima razrednih odjela, izvannastavnih aktivnosti, dodatne nastave predmeta i sl.
Naša škola se povezala sa Osnovnom šolom Podlehnik, a odlučili smo se za poticanje čitanja u 6. razredima.
Projekt pored čitanja, obrade književnog djela sadrži i poučavanje i učenje metoda istraživačkog rada. Učenici istražuju povijest, kulturu i znamenitosti kraja škole partnera.
Na završnom susretu jedni drugima predstave svoj kraj i školu, prezentiraju djela koja su čitali i aktivnosti kojima su čitanje popratili, međusobno se bolje upoznaju te razmjene iskustva i dojmove. Škola domaćin organizira turističko razgledavanje mjesta kako bi učenici upotpunili svoja stečena znanja. Završni susret organizira se uživo i/ili online.
Nositeljice projekta su stručne suradnice knjižničarke Majda Erlač i Vlatka Antolić.