RRR – Putkovec 2020.
Autor: Marta Mijatović, 15. 12. 2020.
Ove jeseni, nakon dugog iščekivanja, izborni predmet Informatika na velika je vrata ušao u razrednu nastavu. Učenici od 1. do 4. razreda s velikim interesom i uzbuđenjem prate nastavne sadržaje i izvršavaju vježbe na računalu. Učenici se uče osnovama digitalne pismenosti kao i razvijanju logičkog načina razmišljanja i rješavanju problema.
Entuzijazam, interes i kreativnost učenika posebno je isplovila na vidjelo prilikom organizacije Razredne revije robota (RRR), koja je organizirana u 4. razredu PŠ Putkovec nakon obrade cjeline o razvoju tehnologije.
Učenici su dobili projektni zadatak u kojem su nakon proučavanja mogućnosti današnjih robota, morali osmisliti svoj robot iz recikliranog materijala. Robotu su trebali odabrati ime i predstaviti njegovu namjenu.
Svaki učenik je prvo prošetao svog robota po modnoj pisti, a potom prezentirao zanimljivu priču koju je osmislio. Ni online nastava za određene učenike nije bila prepreka za reviju, jer i oni su nam se javili slikom i porukom. Izbor najljepšeg robota odvijao se prema kriteriju originalnosti, funkcionalnosti i estetike.
Bobox, Borko, Robobot, Diskodancer, Dr. Robi, Mrazić zvjezdica, …svaki od robota imao je posebnu priču i jedinstven izgled. Tu se našlo vrlo aktualnih robota od onih koji bi u bolnicama pomagali u dezinfekciji protiv korone, do onih koji bi dijelili bombone djeci, pomagali u kućanstvu, zabavljali ljude puštajući glazbu i učenju plesa do onih s božićnom tematikom koji bi pomagali u ukrašavanju kuće i božićnog drvca. Teško je bilo izdvojiti jednoga, no nakon mnogo dobre zabave i smijeha, odluka je pala. Pobjedu je odnio Mrazić zvjezdica koji je obasjao druge robote i to doslovno, na sebi je imao ugrađene led lampice.
učteljica Ljiljana Herceg
« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |